مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک آماده است تا به شما در زمینه های مختلف کاریابی ،مشاوره کسب وکار ، مشاوره سرمایه گذاری، ثبت شرکت ف امور بیمه و مالیاتی و ...

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی الکل طبی جهت دریافت مجوزهای لازم برای شروع کار و یا ارائه به سایر ارگان ها ضروری است. ایالات متحده بزرگترین تولیدکننده اتانول در جهان است که بیش از 15.7 میلیارد گالن در سال 2019 تولید کرده است.  ایالات متحده و برزیل 84درصد از اتانول جهان را تولید می‌کنند. تولید اتانول جهانی به طور پیوسته از حدود 90 میلیارد لیتر در سال 2013 به 115 میلیارد لیتر در سال 2019 افزایش یافته بود. انتظار می‌رود با افزایش تقاضای اتانول در چین میزان تولید در سال 2020 افزایش پیدا کند. کل تولید اتانول برزیل در سال آینده میلادی با رشد 7درصدی به 35.5میلیارد لیتر خواهد رسید. با این رقم برزیل همچنان پس از آمریکا (با 51میلیارد لیتر) دومین تولیدکننده بزرگ اتانول دنیا می‌باشد. بیشترین مصرف اتانول در برزیل با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی برای تامین سوخت است. ایران به علت کشت چغندر و نیشکر دارای مزیت تولید الکل از ضایعات کارخانه‌های تولید قند می‌باشد. با صرفه‌ترین گزینه برای تولید اتانول استفاده از ملاس چغندر است. هر چند که از ملاس سایر محصولات کشاورزی از جمله خرما، گندم، نیشکر نیز می‌توان اتانول تولید نمود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی الکل اتانول ارائه داده‌ایم. برای تهیه و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی الکل طبی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید اسانس های گیاهی به منظور مطالعه و امکانسنجی یک واحد تولیدی برای تولید و بسته بندی اسانس از گیاهان دارویی نوشته می شود و در آن بازار فروش، واردات و صادرات، واحد های فعال، منابع تامین مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز مورد بررسی قرار می گیرد. احداث این واحد با توجه به رویش گیاهان مختلف در نقاط مختلف کشور امکان پذیر می باشد.در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری را از طرح تولید اسانس های گیاهی به دست آورید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید اسانس های گیاهی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار توسط کارشناسان کاردوک نوشته می شود. هدف از تولید اسانس ها استفاده از آن ها به عنوان طعم دهنده و معطر کننده در سیگار است؛ ضمن اینکه اسانس ها منجر به خنک شدن سیگار نیز می شوند. از مهم ترین اسانس های مورد استفاده در تولید سیگار، مانتول است که در خود توتون، روی کاغذ و فیلتر سیگار استفاده می شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار از روش های مختلفی استفاده می شود. در صورتی که مایل هستید پیرامون طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار اطلاعات بیشتری را کسب کنید، تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید اسانس های مصرفی در تولید سیگار

 

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید نانو الیاف به منظور امکان سنجی طرح و همینطور جذب منابع مالی توسط کارشناسان با تجربه در این زمینه نوشته می شود. با توجه به خواص و کاربردی که نانو الیاف و فیلترهای تولید شده از آن ها دارند، در صنایع پزشکی، پتروشیمی و … به آن ها نیاز است و پیش بینی می شود که در سال های آینده میزان تقاضای صنایع مختلف به این محصول نیز افزایش پیدا کند. با فعالیت بر اساس این طرح می توان اقدام به تولید محصول در داخل کشور نمود و آن را با قیمتی مناسب تر نسبت به نمونه های وارداتی جهت استفاده در صنایع مختلف تامین کرد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید نانو الیاف تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید نانو الیاف

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید الیاف کوتاه نایلون توسط کارشناسان مجرب کاردوک به منظور امکانسنجی مالی، فنی، بازار و سیستمی محصول صورت می گیرد. از الیاف کوتاه نایلون در سیستم نساجی و دیگر زمینه ها استفاده می شود. این الیاف از خواص بسیاری از جمله رنگ پذیری، ثبات ابعادی و … برخوردار هستند و از قابلیت جایگزینی با الیاف طبیعی بهره مند می باشند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه طرح تولید الیاف کوتاه نایلون می باشید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید الیاف کوتاه نایلون

 

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید الیاف پلی استر توخالی توسط کارشناسان مجرب کاردوک به منظور امکان سنجی طرح نوشته می شود. الیاف پلی استر توخالی از جمله الیاف مصنوعی هستند که کاربرد عمده آن ها در بخش های مختلف نساجی می باشد. با توجه به محدود بودن منابع الیاف طبیعی و همینطور بالا بودن قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن، امروزه الیاف مصنوعی از جمله الیاف پلی استر مورد استقبال قرار گرفته اند به همین دلیل فعالیت در این زمینه می تواند با سودآوری بالایی همراه باشد. از این الیاف در سیستم های مختلف ریسندگی، بی بافت و انواع پر کننده استفاده می شود. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید الیاف پلی استر توخالی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید الیاف پلی استر توخالی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید اکتوات های فلزی به صورت کاربردی توسط کارشناسان مجرب کاردوک نوشته می شود و می تواند به سرمایه گذاران و تولید کنندگانی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستند، کمک کند با بررسی تمامی جوانب طرح از میزان سرمایه گذاری و بازدهی آن و … مطلع شوند و در نهایت تصمیم گیری بهتری داشته باشند. از اکتوات های فلزی به عنوان افزودنی و کاتالیست استفاده می شود و برای رشد و پیشرفت صنایع نفت و گاز دارای اهمیت بالایی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون طرح تولید اکتوات های فلزی در ادامه همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید اکتوات های فلزی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح استحصال اکسید منیزیم از آب دریا به منظور شناخت ویژگی ها و مشخصات محصول و همین طور بررسی های فنی، مالی و اقتصادی طرح توسط کارشناسان کاردوک نوشته می شود. منیزیم عنصری فلزی با رنگ سفید نقره ای است که توسط یک دانشمند انگلیسی کشف شده است. منیزیم در اثر الکترولیز کلرید منیزیم ناشی از آب های نمک دار، چاه ها و آب دریاها به دست می آید. با توجه به زمینه ها و کابردهای فراوان اکسید منیزیم، می توان گفت که استخراج آن از آب دریا و عرضه آن به عنوان مواد اولیه به دیگر صنایع، از سودآوری بالایی برخوردار خواهد بود. در صورتی که مایل هستید از جوانب مهم طرح استحصال اکسید منیزیم از آب دریا مطلع گردید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.  جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح استحصال اکسید منیزیم از آب دریا

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید الاگیک اسید از ضایعات انار با کاربرد پزشکی پیش از اجرای طرح و پروژه به منظور امکان سنجی مالی، فنی، سیستمی، بازار و … توسط کارشناسان نوشته می شود. الاگیگ اسید نوعی ماده شیمیایی است که در زمینه پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به سرطان و همینطور تالاسمی مورد استفاده قرار می گیرد. در کشورمان واحد فعالی در زمینه تولید الاگیک اسید وجود ندارد و نیاز داخلی به این ماده از طریق واردات تامین می شود؛ از همین رو قدم گذاشتن در مسیر تولید آن ضمن بازدهی بالا برای تولید کننده، در رفع نیاز داخلی نیز موثر خواهد بود. در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از طرح تولید الاگیک اسید از ضایعات انار با کاربرد پزشکی می باشید، تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید الاگیک اسید از ضایعات انار با کاربرد پزشکی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در مشهد را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی در مشهد

  • پرهام عبدی