مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک آماده است تا به شما در زمینه های مختلف کاریابی ،مشاوره کسب وکار ، مشاوره سرمایه گذاری، ثبت شرکت ف امور بیمه و مالیاتی و ...

طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید انواع چاشنی پیش از اجرای طرح، توسط کارشناسان طراحی و نوشته می شود. چاشنی ها به عنوان طعم دهنده در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرند که دارای انواع مختلفی هستند. از پر متقاضی ترین چاشنی ها انواع سس ها هستند که با تهیه امکانات موجود به دلیل مشابه بودن روش تولید، می توان در یک واحد تولیدی تمامی انواع سس ها را تولید نمود که با بازدهی بالایی همراه است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید انواع چاشنی ها و سس ها هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توجیهی تولید انواع چاشنی با ما همراه باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید انواع چاشنی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در تهران را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی در تهران

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح امکانسنجی و راه اندازی مجتمع تولید قطعات وانت نیسان چیست ؟ تعداد خودروهای ایران با  یک و هشت دهم درصد وسایل نقلیه موتوری جهان  در  سال 1400 به بیش از 36 میلیون و 600 دستگاه وسایل نقلیه موتوری در حال حرکت رسیده است  که  با کنار گذاشتن وسایل نقلیه کشاورزی، نزدیک به 22 میلیون خودروی فعال و دارای پلاک نصب‌شده در سطح کشور وجود دارد بر اساس آمارهای منتشرشده وزارت صمت، در سال 1400 تعداد 963 هزار و 179 دستگاه خودرو تولیدشده است که از این بیش از هشت درصد  با  تعداد 79 هزار و 751 دستگاه وانت، بوده است. در شرایط مطلوب ظرفیت سالیانه تولید خودرو کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه می‌باشد.که برای تولید  نیازمند قطعات  می باشند  قطعات خودرو به عنوان کالای واسطه‌ای مورد مصرف در تولید انواع خودرو و در بازار خدمات پس از فروش و تعمیرات خودرو اهمیت اقتصادی مهمی دارند. از اینرو  توسعه صنعت قطعه‌سازی به مفهوم توسعه صنعت خودروسازی کشور است. ودر این میان  قطعات تنـد مـصرف خـودرو از بیشترین سهم در قطعه سازی برخـوردارمی باشد که برای این تولیدات آنها  لازم است پس از امکانسجی و کسب مجوز های صنعتی و تجاری در سامانه بهین یاب و سامانه جامع تجارت ، برندها  و  بارکد  اخذ شده محصولات  را  بر روی تمامی  کارتن های محصولات تولیدی درج نمود. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

 

منبع: طرح امکانسنجی و راه اندازی مجتمع تولید قطعات وانت نیسان

 

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در ایلام را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی در ایلام

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید انواع پودر ماهی و ضایعات ماهی پیش از اجرای پروژه به منظور امکان سنجی مالی، فنی، اقتصادی و … انجام می شود تا سرمایه گذاران بتوانند با بررسی نتایج حاصل از این تحقیقات، تصمیم گیری درست تری را داشته باشند. تولید پودر ماهی از صنعت های رو به رشد است؛ چراکه این محصول در غذای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل از پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است. اغلب شرکت های تولید کننده پودر ماهی در مناطق شمالی و جنوبی کشور فعالیت دارند. این شرکت ها علاوه بر تولیدات به منظور برطرف کردن نیاز داخلی، می توانند به بازارهای صادراتی نیز توجه ویژه ای داشته باشند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید انواع پودر ماهی و ضایعات ماهی هستید، برای آشنایی با تمامی جوانب طرح تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید انواع پودر ماهی و ضایعات ماهی

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید انواع جوراب در ابتدا با هدف امکانسنجی طرح و جذب منابع مالی توسط کارشناسان مجرب نوشته می شود. جوراب از بخش های اصلی و مهم کمد لباس هر فردی است و یکی از عضوهای مهم بدن انسان یعنی پا را پوشش می دهد. این پوشش از قدیمی ترین پوشش ها است که به صورت روزانه و با کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال جوراب ها در طول زمستان پوشش مناسبی برای گرم نگه داشتن پاها می باشند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید جوراب می باشید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توجیهی تولید انواع جوراب تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.  جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید انواع جوراب

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی فرآوری زرشک پیش از اجرای پروژه به منظور امکان سنجی مالی، فنی، اقتصادی، سیستمی، بازار و … نوشته می شود. از آنجایی که در زمان نوشتن طرح توجیهی تمامی جوانب طرح مورد بررسی قرار می گیرد، نتیجه آن مبنای تصمیم گیری سرمایه گذاران و تولید کنندگان نیز می باشد. بیشترین میزان تولیدات زرشک در جهان، مرتبط به کشور ایران است که غالبا در این کشور تولید و مصرف نیز می شود. به همین دلیل از پتانسیل بالایی برای ایجاد کسب و کار برخوردار است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، می توانید جهت آشنایی با تمامی جوانب طرح توجیهی فرآوری زرشک تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی فرآوری زرشک

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید پاکت سیمان پیش از اجرای پروژه به منظور امکان سنجی طرح، توسط کارشناسان مجرب، طراحی و نوشته می شود. پاکت های سیمان برای بسته بندی محصولات تولید شده توسط کارخانه های سیمان و گچ مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما عمده مصرف این محصول در کارخانجات سیمان است و در کارخانه های تولید گچ، غالبا از گونی های پلاستیکی برای بسته بندی استفاده می کنند. سیمان ها به دو روش فله ای و یا بسته بندی در پاکت های 50 کیلوگرمی، بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که کشورمان در زمینه تولید سیمان فعال است، می توان گفت تولید پاکت سیمان برای عرضه مناسب این محصول به مشتریان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تمامی جوانب طرح توجیهی تولید پاکت سیمان آشنا شویم. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید پاکت سیمان

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید انواع پارچه رومبلی و پرده ای پیش از اجرای یک پروژه به منظور امکان سنجی پروژه در زمینه های مختلف مالی، فنی، اقتصادی، بازار، سیستمی و … انجام می شود. نتیجه طرح توجیهی مبنای تصمیم گیری سرمایه گذاران و تولید کنندگان است، ضمن اینکه به واسطه آن نیز می توان اقدام به جذب منابع مالی برای شروع پروژه نمود. از مهم ترین اجزای یک مبل، پارچه آن می باشد که در زیبایی و ماندگاری آن تاثیر بسیار بالایی دارد. برای تولید سبک های مختلف مبل ها از پارچه های مختلفی نیز استفاده می شود که لازم است تولید کنندگان این موضوع را مد نظر قرار دهند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید انواع پارچه رومبلی می باشید، برای بررسی تمامی جوانب طرح، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید انواع پارچه رومبلی

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید اسید استیک ، پیش از اجرای پروژه به منظور امکان سنجی پروژه توسط کارشناسان مجرب نوشته می شود. استر به واکنش الکل با اسید کربوکسیلیک گفته می شود که فرآیند حاصل استری شدن نام دارد. استرهای اسید استیک که دارای بوی خوشایندی هستند، در زمینه های مختلفی شامل صنعت رنگ و جوهر، به عنوان حلال در صنعت چسب و درزگیر، آماده سازی چرم و … مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، جهت آشنایی با تمامی جوانب طرح توجیهی تولید اسید استیک تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.  جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید اسید استیک

 

 

  • پرهام عبدی