مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک آماده است تا به شما در زمینه های مختلف کاریابی ،مشاوره کسب وکار ، مشاوره سرمایه گذاری، ثبت شرکت ف امور بیمه و مالیاتی و ...

طبقه بندی موضوعی

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب نام شرکت

انتخاب نام برای شرکت یکی مهم‌ترین کارهایی است که صاحبان مشاغل و کارآفرینان باید با دقت کامل آن را انجام دهند. در واقع نام شرکت بیانگر اصل و هویت کسب و کار شماست و این باعث می‌شود دیگران با شنیدن نام شرکت، پی به فعالیت‌ و محصولاتی ببرند که شما در آن زمینه فعال هستید. پس در عین سادگی انتخاب اسم دارای حساسیت بالایی است که با توجه به فرهنگ و انتظارات جامعه، نام مناسب انتخاب می‌شود. در ادامه قوانین و نکات مربوط به انتخاب اسم شرکت آورده شده است.

 

برای دریافت خدمات در زمینه انتخاب نام برای شرکت می‌توانید با مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: انتخاب نام شرکت

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید پودر سیر با گرید دامی برای تولید یکی از پرمصرف ترین چاشنی های غذا طراحی و نوشته می شود. سیر دارای خواص متعددی است که امروزه محققان پیرامون استفاده از پودر سیر با گرید دامی در غذای دام و طیور نتایج مثبتی را منتشر کرده اند. بطور مثال استفاده از سیر منجر به تقویت سیستم ایمنی مرغان تخم‌گذار می‌گردد و از کلسترول موجود در زرده تخم مرغ نیز می کاهد. بد نیست بدانید در کشورهای خارجی به منظور بهبود بیماری های تنفسی حیوانات خانگی شامل سگ و گربه از پودر سیر استفاده می شود. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید پودر سیر با گرید دامی هستید، برای اطلاع از تمامی جزئیات این طرح تا انتهای مقاله همراه ما باشید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید پودر سیر با گرید دامی

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در زندگی امروزی و افزایش میزان استفاده از آن، می تواند کسب و کار پرسودی باشد. در دهه های گذشته،  استفاده از دستمال کاغذی چندان رایج نبود و مردم نیز ضرورتی برای استفاده از آن احساس نمی کردند و همواره دستمال های پارچه ای و گلدوزی شده در جیب و یا کیف خود داشتند. اما به تدریج این الگوی مصرف تغییر پیدا کرد، به طوری که امروزه کم تر کسی از دستمال های پارچه ای استفاده می کند. دستمال کاغذی در انواع مختلف جیبی، بسته بندی های بزرگ و کوچک در خانه ها، ادارات و … مورد استفاده قرار می گیرد. دستمال کاغذی دارای نقش موثری در رعایت بهداشت است و منجر به سهولت نظافت فردی می شود. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی ارائه کرده ایم.

بیشتر بخوایند : نوشتن طرح توجیهی 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF) برای تولید یکی از فرآورده های چوبی پرکاربرد طراحی و نوشته می شود. ام دی اف نوعی تخته فیبر است که علاوه بر داشتن خواص دیگر اوراق فشرده چوبی همانند تخته خرده چوب و یا نئوپان، تخته فیبر سخت و … دارای برخی خواص دیگر نیز هست. هدف اولیه از تولید MDF استفاده از آن به عنوان ورق فشرده چوبی بوده است اما امروزه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از آن در کاربردهای گسترده‌ای به عنوان جایگزین چوب استفاده می شود. علاوه بر این ام دی اف ها به عنوان روکش برای دیگر ورق های فشرده مورد استفاده قرار می گیرند که علاوه بر زیبایی، سبب افزایش دوام و ماندگاری محصولات تولید شده در محیط هایی همچون آشپزخانه می گردد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید روکش چوب از ام دی اف ( MDF) هستید، برای بررسی تمامی جوانب طرح توجیهی آن تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. برای سفارش طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اطلاع از طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF)

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا همان BPM شامل تکنیک‌هایی است که مدیریت، طراحی و تحلیل کسب و کارها را پشتیبانی می‌کند. با بزرگ و پیچیده شدن فرایندهای اداری، مالی و فنی در بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی مدیران شرکت‌ها برای تحقق رسالت و وظیفه خود که همانا تمهیدات دستیابی به بهره‌وری منابع است، ملزم به استفاده و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مختلف هستند. این نرم‌افزارها ضمن تبدیل فرایند دستی به الکترونیک، انجام فعالیت و نظارت بر فعالیت‌های سازمانی را ساده‌تر می‌کنند. بنابراین فناوری اطلاعات همگام با نیاز حوزه اقتصادی راه حلی جامع در قالب بسته‌های نرم‌افزاری ارائه داده است. برای آشنایی با مزیت‌ها و کاربرد نرم‌افزارهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره مدیریت کسب و کار می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: مدیریت فرآیندهای کسب و کار چیست

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید هبلکس چیست ؟ آیا تولید هبلکس صرفه اقتصادی دارد؟ نظر به وجود ظرفیت تولید یک میلیون متر مکعب بتون سبک در کشور و مصرف همین میزان در کف‌ریزی ساختمان در کشور میزان نیاز به قطعات بتن سبک که عمدتاً با تولیدات سفال تامین می‌شود، بیش از چهار برابر این مقدار است که زمینه توسعه تولید قطعات بتنی سبک را به عنوان کالای جایگزین و مطلوب‌تر مطرح می‌نماید. گسترش ظرفیت تولید نه تنها امکان تامین نیاز داخل بلکه امکان صادرات به کشورهای همسایه را نیز فراهم‌تر خواهد نمود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی تولید هبلکس ارائه شده است. برای آشنایی با سایر انواع طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید هبلکس

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

پایانه صادراتی

فرصت سرمایه گذاری پایانه های صادراتی به عنوان یک زیرساخت توسعه‌ای از عوامل ایحاد مزیت رقابتی در تجارت خارجی استان‌ها و کشور است. حضور فعال در بازارهای جهانی نیازمند سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌هاس صادراتی و رقابتی نمودن محصولات تولیدی کشور در بازار هدف می‌باشد. توسعه بازرگانی خارجی و حمل و نقل بین‌المللی، به شکل گسترده‌ای از مراکز لجستیک مانند مناطق آزاد، بنادر خشک، پایانه‌های صادراتی و… بهره می‌برد. پایانه صادراتی جدیدترین الگوی تخصصی-صادراتی و آخرین حلقه و تکمیل کننده فرآیند صادرات متکی بر مزیت رقابتی تولیدات داخلی کشور می‌باشد که با تمرکز بخشیدن به فرآیند صادرات موجب تسهیل تجارت خارجی می‌شود. شما می توانید با دریافت مشاوره از متخصصان کاردوک برای شروع و اجرای این طرح اقدام نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نوشتن طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: پایانه صادراتی

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح تولید ماسک

طرح تولید ماسک مخصوصا در زمان‌های بحرانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. ماسک‌ها جهت حفاظت از سیستم تنفسی انسان در مقابل استنشاق مواد خطرناک و زیان آور من جمله آلاینده‌های فیزیکی، شیمیائی، ویروسی و باکتریائی استفاده می‌شوند. بنابراین در بسیاری از صنایع نیروی انسانی موظف به استفاده از آن است. ماسکهای تنفسی، گستره متنوعی از ماسکهای ساده و یکبار مصرف ارزان قیمت تا ماسک‌های گران قیمت و چندبار مصرف مثل ماسک گاز را شامل می‌شوند. خطوط تولید انواع ماسک بهداشتی قادر است انواع ماسک یکبار مصرف، ماسک طبی N95 و چند لایه را تولید کند. دستگاه تولید با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات متناسب با نیاز بازار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع ماسک پزشکی را تولید می‌نماید. برای مشاهده سایر طرح توجیهی صنایع نساجی و پوشاک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح ها می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید ماسک

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی تولید تلویزیون با روشن کردن مسیر سرمایه گذار و تولید کننده به شروع و ادامه کار جهت می‌دهد. صنعت لوازم خانگی با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع، قابلیت تبدیل به مهمترین صنعت تولیدات غیر نفتی کشور را دارد. کیفیت محصولات این حوزه از جهت رقابتی بودن؛ وابستگی شدیدی به سطح تکنولوژی صنایع بالادستی و بخش‌های مختلف علل الخصوص صنعت تولید قطعات برد و پانل‌های الکترونیک، صنایع پلیمری تولید قطعات و بدنه و صنایع تولید قطعات فلزی مورد نیاز دارد. پس تولید لوازم خانگی می‌تواند موتور محرکه توسعه اشتغال و تولید در کشور باشد. تکیه بر کیفیت و قیمت قابل رقابت با انواع برندهای خارجی می‌تواند پاسخگویی مناسبی به تقاضای بازار داخل و بستری برای صادرات این محصولات نیز باشد. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی تولید انواع تلویزیون‌ها را شرح داده‌ایم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اطلاع از طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید تلویزیون

 

 

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

تنخواه گردان یکی از عنوان های حسابداری است که در قالب های مختلف بر اساس نیاز شرکت تعریف می شوند. با رشد شرکت روند هزینه های آن ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین مدیریت هزینه ها دشوارتر و زمانبرتر خواهند شد. با تعیین تنخواه دار می توان تا حد زیادی به حسابداری نظم بخشید. هدف اصلی از تعیین تنخواه گردان، سرعت دهی به روند پرداخت هزینه ها و حسابرسی ساده تر است. اما برای رسیدن به این اهداف لازم است با تنخواه گردانی و اصول آن بیشتر آشنا شوید. 

برای دریافت مشاوره کسب و کار می‌توانید با مشاوران مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: تنخواه گردان حسابداری | آشنایی با انواع و فرم تنخواه گردان

 

  • پرهام عبدی