مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک

مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک آماده است تا به شما در زمینه های مختلف کاریابی ،مشاوره کسب وکار ، مشاوره سرمایه گذاری، ثبت شرکت ف امور بیمه و مالیاتی و ...

طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تهیه و عرضه غذا در تهران از جمله مشاغل بسیار پرسود و پر درآمد به حساب می آید و افراد زیادی در این رشته شغلی فعالیت می کنند. تهیه و عرضه غذا در تهران امروزه با رونق بسیار خوبی همراه است و همین باعث شده است که واحد های صنفی زیادی به مراکز تهیه، سفارش و عرضه غذا تبدیل شده اند. برای فعالیت در ایم رشته شغلی پر در آمد افراد متقاضی می بایست ابتدا از اتحادیه جواز کسب دریافت کنند. در ادامه توضیحات کامل تری را در این خصوص خدمتتان ارائه نموده ایم،با ما همراه باشید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع : تهیه سفارش و عرضه غذا در تهران

جواز کسب تهیه، سفارش و عرضه غذا در تهران از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

تهیه، سفارش و عرضه غذا در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش می باشد و دارای کد آیسیک  ۵۵۲۶۰۹است. در این اتحادیه برای رشته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • رشته چلوکباب و چلوخورش
  • رشته تهیه، سفارش و عرضه غذا

شرایط دریافت جواز کسب تهیه، سفارش و عرضه غذا

برای دریافت مجوز کسب تهیه، سفارش و عرضه غذا در تهران می بایست دارای شرایطی بود  تا جواز کسب به سادگی از طرف اتحادیه صادر شود. این‌شرایط به شرح زیر می باشد:

  • واحد صنفی می بایست حداقل ۵۰متر مربع مساحت داشته باشد.
  • تمام نکات بهداشتی می بایست در واحد صنفی رعایت شود.
  • واحد صنفی باید دارای دستشویی، حمام، اتاق رخت کن، اتاق استراحت برای کارکنان، مجهز به سیستم فاضلاب بهداشتی و تهویه هوا، کف موزائیکی بدون شکستگی و با شیب مناسب به طرف کفشویی، مجهز به لوازم‌ضد حریق، سیستم ظرفشویی دارای آب سرد و گرم بری شستشوی ظروف، و دارای دیوار و سقف بدون شکستگی و فرو رفتگی وبا رنگ تمیز و روشن باشد.
  • واحد صنفی می بایست دارای لوازم کار مطابق عرف اتحادیه باشد که شامل موارد زیر می شوند:

مجهز بودن به وسایل کامل آشپزخانه، یخچال جهت نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی، داشتن ظروف تمیز بدون ترک خوردگی و‌لبه پریدگی، داشتن ظروف برای نگهداری مواد غذایی سالم، زباله دان درپوش دار،ضد زنگ و قابل حمل، لباس کارسفید، تمیز و بهداشتی برای کارکنان

  • کارگرانی که در واحد صنفی کار می کنند نمی توانند شب ها پس از کار در واحد صنفی استراحت کنند.
  • در واحد صنفی باید فقط غذاهای تعیین شده توسط اتحادیه تهیه و عرضه شوند.
  • تمام اصول ایمنی در واحد صنفی باید رعایت شود.
  • در این رشته شغلی افراد نمی توانند در محل واحد صنفی به مشتریان غذا عرضه نمایند.
  • در صورت حمل غذا توسط مسئولین واحد صنفی می بایست مسئولین تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند.

مراحل دریافت پروانه کسب تهیه، سفارش و عرضه غذا

برای دریافت مجوز تهیه، سفارش و عرضه غذا  از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب تهیه، سفارش و عرضه غذا

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای تهیه، سفارش و عرضه غذا  نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز برای این‌رشته شغلی هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب تهیه، سفارش و عرضه غذا  زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع : تهیه سفارش و عرضه غذا در تهران

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

مجوز کسب آبکاری انواع فلزات را چگونه دریافت نماییم ؟ امروزه با توجه به میزان تنوع شغلی در جامعه هر فرد می تواند بنا به سلیقه و علاقه ای که دارد در رشته مورد نظرش مشغول به کار شود. اما برای فعالیت در اکثر رشته های شغلی که اگثرا نیاز به یک واحد صنفی دارند می بایست حتما جواز کسب از اتحادیه دریافت شود. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه دریافت جواز کسب یکی از رشته های شغلی با عنوان آبکاری انواع فلزات توضیحات کامل تری را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب آبکاری انواع فلزات

مجوز آبکاری انواع فلزات از طرف کدام‌اتحادیه صادر می شود؟

آبکاری انواع فلزات زیر مجموعه اتحادیه صنف آبکاران می باشد و دارای کد آیسیک ۲۸۹۲۱۱است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • آبکاری فلزات شامل نیکل، کرم، برنز، طلا، نقره، گالوانیزه و آنادایز
  • پرداختکار
  • گیلانس دور
  • واکس ساز صنعتی مخصوص آبکاری
  • سازندگان وان های آبکاری و پوشش پلاستیکی
  • فروشندگان لوازم اختصاصی آبکاری
  • لعاب کار
  • دفتر قبول سفارشات آبکاری

شرایط دریافت مجوز کسب آبکاری انواع فلزات

برای دریافت مجوز کسب آبکاری انواع فلزات میبایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • واحد صنفی می بایست حداقل ۱۵۰متر مربع مساحت داشته باشد.
  • ایجاد دفتر کار برای رسته شغلی هشت در مکان های با کاربری اداری مانعی ندارد.
  • لوازم کار می بایست بر اساس ضوابط اتحادیه و نیاز کار باشند که شامل ماشین آلات مربوط، گوشی، دستکش و چکمه می شوند.
  • رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی الزامی است و شامل مواردزیر می شود:

دارا بودن مخزن ایزوله جهت جمع آوری پساب کارگاه برای دفع بهداشتی نهایی، هواکش فیلتر دار متناسب با نوع کار و فعالیت کارگاه،‌جعبه کمک های اولیه، رعایت بهداشت محیط کارگاه و نظافت شخصی کارکنان

  • رعایت ضوابط ایمنی نیز الزامی است که شامل موارد زیر می شود:

لباس کار مخصوص، ماسک، کپسول آتش نشانی

مراحل دریافت پروانه کسب آبکاری انواع فلزات

برای دریافت مجوز آبکاری انواع فلزات  از اتحادیه  می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه 4۲۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 80۰۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب آبکاری انواع فلزات

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای آبکاری انواع فلزات  نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب آبکاری انواع فلزات زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب آبکاری انواع فلزات

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

صافکاری و گلگیر سازی از جمله مشاغلی است که برای انجام  آن به مهارت بسیار زیادی نیاز است. افراد زیادی در این رشته‌شغلی اقدام به فعالیت نموده اند.برای فعالیت در رشته صافکاری و گلگیر سازی می بایست حتما جواز کسب دریافت نمود. درزیر نحوه دریافت جواز کسب صافکاری و گلگیر سازی را شرح داده ایم، با ما همراه باشید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب صافکاری

جواز کسب صافکاری و گلگیر سازی از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

صافکاری و گلگیر سازی زیر مجموعه اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان گلگیرو رادیاتور می باشد و دارای کد آیسیک  ۵۰۲۰۳۱ می باشد. در این اتحادیه برای رشته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • تولید کننده قطعات بدنه های خودرو سنگین و سبک
  • تولید کننده کابین کامیون
  • گلگیر ساز و صافکار سواری و کامیون
  • تعمیر، ساخت و نصب رادیاتور خودروهای سبک و سنگین
  • تعمیر و نصب اگزوز خودرو
  • تولید اگزوز خودرو
  • تعمیرکار درجه مانومتر و دسته پیک جوشکاری
  • تعمیر، ساخت و نصب انواع پروانه های خودرو سبک و سنگین
  • سازندگان انواع جلوپنجره و بادگیر خودرو های سبک و سنگین

شرایط دریافت جواز کسب صافکاری و گلگیر سازی

برای دریافت مجوز کسب صافکاری و گلگیر سازی می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر نماید. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • واحد صنفی می بایست حداقل ۴۰متر مربع مساحت داشته باشد.
  • فروش مستقیم و یا تعمیر کالا در دفتر کار ممنوع است.
  • فرد متقاضی باید صلاحیت انجام کار را داشته باشد.
  • لوازم کار می بایست طبق عرف اتحادیه باشند.
  • تمامی نکات بهداشتی باید در واجد صنفی رعایت شود.

مراحل دریافت پروانه کسب صافکاری و گلگیر سازی

برای دریافت مجوز صافکاری و گلگیر سازی  از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۲۲۵۰۰۰۰ و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب صافکاری و گلگیر سازی

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه  را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای صافکاری و گلگیر سازی نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این‌زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب صافکاری و گلگیر سازی  زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب صافکاری

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

مجوز خرده فروشی رنگ را از کجا باید گرفت؟ تولید انواع رنگ امروزه بسیار بیشتر شده است و چون رنگ‌ها کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند به مقدار انبوه تولید می‌شوند. فروش انواع رنگ‌ها به صورت خرده فروشی و عمده فروشی انجام می‌شود.‌ برای تاسیس یک‌خرده فروشی رنگ می‌بایست ابتدا از اتحادیه جواز کسب دریافت کرد. در ادامه نحوه دریافت جواز کسب خرده فروشی رنگ به جز رنگ‌ساختمان را شرح داده‌ایم، با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: مجوز خرده فروشی رنگ

جواز کسب خرده فروشی رنگ از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

خرده فروشی رنگ در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف رنگ فروشان با کد آیسیک ۵۲۳۸۷۷ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر جواز کسب صادر می‌شود:

  • بسته بندی و فروش الکل صنعتی
  • فروشندگی مواد اولیه رنگ
  • رنگ فروش
  • دفتر فروش رنگ به صورت عمده

شرایط دریافت جواز کسب خرده فروشی رنگ

برای دریافت جواز کسب خرده فروشی رنگ می‌بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می‌باشند:

  • دریافت تاییدیه سازمان آتشنشانی الزامی است.
  • حداقل مساحت لازم برای واحد صنفی ۱۲ متر مربع می‌باشد.
  • نصب لوازم ایمنی، ضد حریق و هواکش در واحد صنفی الزامی است.
  • لوازم و ابزار کار در واحد صنفی باید بر اساس ضرورت و طبق عرف اتحادیه باشند.

مراحل دریافت پروانه کسب خرده فروشی رنگ

برای دریافت مجوز خرده فروشی رنگ از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب خرده فروشی رنگ

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای خرده فروشی رنگ نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز خرده فروشی رنگ هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی رنگ زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: مجوز خرده فروشی رنگ

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

آیا اعلام تغییر صاحب پروانه کسب ضروری است؟ صاحبان پروانه کسب باید فعالیت خود را در محدوده مقرر شده در جواز کسب انجام دهند. خارج شدن از محدوده مقرر برای آن‌ها به منزله سرپیچی از قوانین موجود می‌باشد. طبق قوانین و ضوابط صاحبان پروانه کسب و کار می‌توانند تغییراتی را در آن به وجود بیاورند. اما هر نوع تغییر در پروانه جواز کسب باید زیر نظر اتحادیه موردنظر و تحت قوانین مقرر صورت بگیرد. انجام هر نوع تغییر در پروانه جواز کسب خارج از مقررات و ضوابط قانونی فاقد ارزش و اعتبار می‌باشد. انتقال سند مالکیت جواز کسب بنام شخص یا اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر از جمله تغییراتی است که دارنده جواز کسب می‌تواند انجام دهد. در ادامه نحوه انتقال پروانه کسب شرح داده‌ایم.

 

برای دریافت و ایجاد تغییرات جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: تغییر صاحب پروانه کسب

افراد متقاضی انتقال مالکیت جواز کسب باید به کجا مراجعه کنند.

همانطور که زمان اخذ پروانه کسب، افراد حقیقی و حقوقی که متقاضی اخذ پروانه کسب هستند، باید به مراکز و مراجع قانونی مراجعه کنند. در زمان انتقال مالکیت نیز باید به مرجع ذیصلاح و مورد تایید قانون مراجعه کرد.
در حال حاضر سایت دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان‌‌های اصناف کشور به آدرس (www.iranianasnaf.ir) مرجع ذیصلاح جهت انتقال پروانه کسب می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با ضوابط و حقوق مربوط به دارندگان پروانه کسب کلیک کنید.

مراحل تغییر صاحب پروانه کسب به چه صورت است؟

اگر قصدر انتقال یا تغییر صاحب پروانه کسب را دارید، با توجه به قوانین باید مراحل زیر طی شود. 

۱- ابتدا متقاضی باید درخواست خود را به ‌صورت کتبی به اتحادیه مورد نظر ارائه دهد. لازم است نام و مشخصات فرد مورد نظر برای دریافت مالکیت جواز کسب نیز در درخواست مکتوب متقاضی انتقال قید شود.

۲- اتحادیه واحد صنفی مورد نظر با بررسی مدارک موجود صلاحیت یا عدم صلاحیت فرد جدید را تعیین می‌کند.

۳- در صورتی که فرد معرفی شده واجد شرایط قانونی تشخیص داده شود؛ با توجه به رعایت سایر مقررات پروانه کسب قبلی ابطال می‌گردد.

۴- بازرس به واحد صنفی برای تایید هیئت مدیره ارسال می‌شود

۴- در نهایت صدور پروانه کسب جدید به نام فرد معرفی ‌شده

توجه: با الکترونیکی شدن پروسه های اداری اغلب اتحادیه ها به سامانه ایرانیان اصناف وصل شده و متقاضیان از طریق سایت می توانند باری تغییر مالکیت اقدام کنند. شما فقط با یک تماس با کارشناسان کاردوک می توانند انجام امور ثبت نام و ارسال درخواست را به ما بسپارید. برای ورود به سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

تکلیف متقاضی انتقال مالکیت جواز کسب در صورت نگذرادن کلاس‌های مجمع نظر چیست ؟

لازم به ذکر است که طبق قوانین موجود گذراندن کلاس آموزشی برای آن دسته از افرادی که قصد انتقال مالکیت جواز کسب را دارند، اما تاکنون در کلاس‌های مجمع شرکت نکرده اند جهت انتقال جواز کسب الزامی است. در واقع اگر متقاضی در کلاس‌های مجمع اتحادیه شرکت نکرده باشد، فاقد یکی از شرایط لازم برای انتقال مالکیت جواز کسب است.
برای دستیابی به این صلاحیت متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اتحادیه مربوطه از کلاس‌های آموزشی و دوره‌ها مطلع شوند. پس از ثبت نام، دوره آموزش احکام تجارت کسب و کار را به صورت مجازی گذرانده و گواهی مربوطه را دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت جواز کسب

۱- تصویر اصل پروانه کسب به اتحادیه

۲- تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت

۳- ارائه درخواست کتبی انتقال محل پروانه کسب

۴- تصویر تقاضی

۵- تصویر کارت ملی

۶- ارائه کد پستی ده رقمی محل کسب

۷- تصویر مدرک تحصیلی

۸- واریز مبلغ تعیین شده و ارائه فیش واریز

۹- ارائه تعهد محضری، این تعهد باید طبق فرم اتحادیه انجام شود.

تائیدیه انتقال جواز کسب توسط مراجع ذیصلاح پس از چند روز ابلاغ می‌گردد ؟

پس از انجام استعلام‌ها و مورد قبول بودن نتایج و بررسی‌های انجام شده توسط بازرس اتحادیه مورد نظر باید حداکثر طی مدت ۱۵ روز کاری نتیجه به متقاضی اعلام گردد.

استعلام‌های الزامی برای انتقال و تغییر صاحب جواز کسب

۱- جواب استعلام شهرداری (فیش عوارض سالیانه بنام متصدی برای مکان درخواستی قابل قبول است )

۲- جواب استعلام دارایی (هر گونه مدرک تشکل پرونده بنام متصدی برای مکان درخواست)

۳- جواب استعلام اماکن

۴- جواب استعلام بهداشت

۵- جواب استعلام انگشت نگاری

نحوه تغییر صاحب جواز کسبی که مالک آن محجور است ؟

طبق قانون ۱۹ نظام صنفی کشور برای افراد محجوری که فاقد صلاحیت تصمیم گیری در مورد جواز کسب خود هستند؛ قیم آن‌ها با توجه به رعایت مقررات و ضوابط مقرر شده در قانون، نسبت به اداره و انتقال واحد صنفی مورد نظر و انتقال پروانه جواز کسب می‌توانند اقدام کند. برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت و ایجاد تغییرات جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: تغییر صاحب پروانه کسب

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

امروزه برای شروع کار در رشته های مختلف شغلی می بایست حتما جواز کسب دریافت نمود. با طی نمودن برخی مراحل می توان جواز کسب را به سادگی دریافت کرد. هرگاه اتحادیه به فرد متقاضی جواز کسب بدهد به این معناست که فرد از نظر صلاحیت های فنی کاملا مورد تایید بوده است. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه دریافت جواز کسب یکی از انواع رشته های شغلی با عنوان نخ تاب توضیحات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: جواز کسب نخ تاب

جواز کسب نخ تاب از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

جواز کسب نخ تاب زیر مجموعه اتحادیه صنف کشباف)تولید کننده و فروشنده) می باشد و دارای کد آیسیک ۱۷۱۱۱۹است. در این اتحادیه برای رشته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • کشبافی
  • گردبافی
  • فتیله بافی
  • جوراب بافی
  • کتن و راشل بافی
  • نوار و قیطان بافی
  • تریکو دوز
  • نخ تاب
  • پنجه گیر جوراب
  • کاموا پیچ
  • نواربر و نوار دوز پتو
  • دفتر فروش کارگاه های تولید کشباف
  • فروشندگی عمده کالاهای فوق
  • فروشنده مواد اولیه کالاهای کشباف، گردباف و جوراب باف
  • پتو بافی

شرایط دریافت جواز کسب نخ تاب

برای دریافت جوار کسب نخ تاب می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • واحد صنفی می بایست حداقل ۲۰ متر مربع مساحت داشته باشد.
  • لوازم و ابزار کار می بایست بر اساس ضرورت و طبق عرف اتحادیه باشند.
  • رعایت تمام نکات بهداشتی و ایمنی در واحد صنفی الزامی است.
  • ایجاد دفتر در مکان هایی که کاربری اداری دارند برای رسته شغلی دوازده مانعی ندارد.
  • فروشندگان عمده کالا های فوق و همچنین واحد هایی که اختصاصا هر یک از کالاهای فوق ذکر را به صورت عمده عرضه می نمایند تحت پوشش این اتحادیه قرار می گیرند.
  • دریافت گواهی صلاحیت فنی از مراجع ذیصلاح الزامی است.
  • واحد صنفی می بایست دارای وسایل ایمنی و ضد حریق باشد.

مراحل دریافت پروانه کسب نخ تاب

برای دریافت مجوز نخ تاب از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۲۴۰۰۰۰۰ریال تومان و ورودیه سال اول 80۰۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب نخ تاب

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب 

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای نخ تاب نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوزدر این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب نخ تاب زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

منبع: جواز کسب نخ تاب

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

برای فروش ساعت و لوازم یدکی آن فرد می بایست در خصوص این رشته آموزش های لازم را دیده باشد تا بتواند خدمات خود را به خوبی ارائه کند. خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن می تواند یک شغل جذاب برای جوانان به شمار برود. برای فعالیت در این رسته شغلی جذاب می بایست حتما از اتحادیه جواز کسب دریافت شود. در ادامه قصد داریم در خصوص دریافت جواز کسب برای خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: جواز کسب خرده فروشی انواع ساعت

جواز کسب خرده فروشی انواع ساعت و لوازم‌یدکی آن از طرف کدام اتحادیه صادر می شود؟

خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن زیر مجموعه اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان ساعت می باشد و دارای کد آیسیک ۵۲۳۸۲۱است. در این اتحادیه برای رسته های شغلی زیر جواز کسب صادر می شود:

  • تولید کنندگان و مونتاژ کاران ساعت
  • فروشندگان ساعت
  • بنکداران و فروشندگان ساعت
  • تعمیر کنندگان و فروشندگان‌ساعت
  • سازندگان ابزار و قطعات یدکی ساعت

شرایط دریافت جواز کسب خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن

برای دریافت مجوز خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن می بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه جواز کسب را به راحتی صادر کند. این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • واحد صنفی می بایست حداقل شش متر مربع مساحت داشته باشد.
  • لوازم و اسباب کار باید بر اساس ضرورت کارو طبق عرف اتحادیه باشند.
  • ارائه گواهی فنی از وزارت کار و امور اجتماعی و یا سازمان ذیربط جهت رسته های شغلی یک، چهار، پنج

 

مراحل دریافت پروانه کسب خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن

برای دریافت مجوز خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن از اتحادیه می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۸۴۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب               

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن  نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب

برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی انواع ساعت و لوازم یدکی آن زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.  

منبع: جواز کسب خرده فروشی انواع ساعت

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

چگونه باید جواز کسب ریخته گری فلزات در قالب های فلزی را گرفت؟ هر فرد برای اینکه بتواند در جامعه مشغول به کاری شود و شغلی داشته باشد می‌بایست ابتدا از نظر فنی در خصوص آن شغل آموزش ببیند. اما آموزش دیدن نیز کافی نیست و افراد باید از نظر قانونی نیز تایید شوند. تنها راهی که یک‌فرد می‌تواند صلاحیت فنی خود را تایید کند گرفتن جواز کسب از اتحادیه است. در ادامه قصد داریم در مورد دریافت‌ جواز کسب یکی از رسته‌های شغلی با عنوان ریخته گری فلزات درون قالب‌های فلزی توضیحات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم و شما را با روش دریافت جواز کسب بیشتر آشنا کنیم،با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب ریخته گری فلزات در قالب

جواز کسب ریخته گری فلزات درون قالب های فلزی از طرف کدام اتحادیه صادر می‌شود؟

ریخته گری فلزات درون قالب های فلزی در تهران زیر مجموعه اتحادیه اصناف ذوب فلزات با کد آیسیک ۲۷۳۱۲۴ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر جواز کسب صادر می‌شود:

  1. ریخته‌گری فلزات درون قالب‌های ماسه‌ای
  2. سازندگی مدل ریخته گری
  3. ریخته گری فلزات درون قالب‌های فلزی
  4. خدمات ریخته گری
  5. سازنده و فروشنده تجهیزات و ابزار و مصالح ریخته گری
  6. دفتر فنی و طراحی مربوط به ریخته گری
  7. فروشندگان ضایعات فلزی غیر آهنی
  8. دفتر کار و سفارش
  9. سازنده مقاطع فلزی غیر آهنی

شرایط دریافت جواز کسب ریخته گری فلزات درون قالب های فلزی

برای دریافت مجوز کسب ریخته گری فلزات درون قالب‌های فلزی باید دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر هستند:

  • واحد صنفی می‌بایست حداقل صدمتر مربع مساحت داشته باشد.
  • ایجاد دفتر در مکان‌هایی با کاربری اداری جهت رسته شغلی ردیف نه بلامانع است.
  • صدور پروانه کسب در رسته شغلی ردیف نه منوط به داشتن کارگاه تولیدی است.
  • فروشندگی ضایعات فلزی غیرآهنی در طبقات همکف و با کاربری‌های غیرحساس (بافت مسکونی، آموزشی، فضای سبز و مذهبی) بالامانع می‌باشد.
  • لوازم و ابزار کار برای رسته‌های شغلی یک الی هشت شامل حداقل دو دستگاه کوره زمینی – یک دستگاه جرثقیل و سایر وسایل طبق عرف و ضوابط اتحادیه می‌باشد.
  • رعایت ضوابط صلاحیت و رعایت ضوابط فنی (موضوع تبصره ذیل ماده 13 قانون نظام صنفی) و طی دوره‌های آموزشی لازم طبق مقررات مربوط 
  • رعایت ضوابط سازمان محیط زیست، اخذ تاییدیه بهداشت فردی شاغلین و محیط کار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبق مقررات مربوط، داشتن هواکش فیلتردار و داشتن فیلتر لازم جهت تصفیه هوا متناسب با نوع فعالیت کاری الزامی است.
  • رعایت ضوابط و مقررات ایمنی محیط کار و کارکنان شامل : لباس کار مخصوص – ماسک – کپسول آتش نشانی – جعبه کمک‌های اولیه

مراحل دریافت پروانه کسب ریخته گری فلزات درون قالب های فلزی

برای دریافت مجوز ریخته گری فلزات درون قالب‌های فلزی می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ریال تومان و ورودیه سال اول 800۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب ریخته گری فلزات درون قالب های فلزی

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در حوزه فروش لبنیات را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

هزینه دریافت پروانه کسب

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای ریخته گری فلزات نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب ریخته گری فلزات درون قالب های فلزی زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود یک الی دو ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب ریخته گری فلزات در قالب

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

طرح توجیهی ورق کارتن برای چه کسانی باید نوشته شود؟ در این مقاله واحدی که دارای جواز صنعتی موفق به ساخت و راه‌اندازی خطوط تولید ورق کارتن با عرض 2000میلی‌متر پنچ لایه و 1600میلی‌متر سه و چهار لایه را مورد بررسی قرار داده‌ایم. با در نظر گرفتن این که خطوط تولید با ظرفیت‌های سالیانه 20000 الی 50000متر مربع نیاز به حداقل5000 متر مربع زمین و سه سوله جهت انبار کاغذ و محصول، خط تولید و تاسیسات صنعتی را دارند؛ تیم فنی ماشین سازی برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و پیاده سازی خط تولیدی با طول کمتر جهت امکان پذیری استقرار در سالن‌های صنعتی با طول کمتر و با مساحت 1000متر مربع نمود.

این تغییر تکنیکال در فرایند طراحی و ساخت خط تولید ورق کارتن دارای دو سایز سینگل فیسر مجزا با رول‌گیرهای مشترک جهت کوتاه کردن طول خط تولید به صورت کاملا موفق پیاده سازی شده است و منجر به صرفه‌جویی زیادی در سرمایه‌گذاری ثابت طرح و به کارگیری فرایند در سالن‌هایی با محدودیت زمین و زیربنا می‌شود.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه تولید و استاندارد تولید دارو در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: طرح توجیهی ورق کارتن

 

طرح توجیهی ورق کارتن | نقش ماشین آلات واحد در خط تولید

اتوماتیک بودن کامل خط تولید با استفاده از ماشین آلات پیشرفته دارای کنترلر  و مانیتورها در بخش‌های فنی، امکانات تولید را به ظرفیت اقتصادی با کمترین میزان مصرف انرژی و نیروی انسانی را  فراهم نموده است در این ساختار فرایند تولید از ابتدای هدباکس و رول‌گیر تا بخش کاتر به صورت اتوماتیک و با قابلیت فرمان‌پذیری از سیستم کنترلی plc انجام می‌گیرد. به دلیل نوع محصولات مورد استفاده در تولید قطعات و دقت فنی در طراحی و ساخت ماشین آلات امکان تولید با کیفیت با کمترین ضایعات در ظرفیت‌های رقابتی فراهم گردیده است. برای دریافت مشاوره و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

فرایند تولید مقوا و کارتن بسته بندی 

در خط تولید مقوا یک لایه پوششی در سنگل فیسر با لایه فلوت و چین‌داری که با چسب روی آن چسبیده  می‌شود، به سمت خط پوشش دوم دبل فیسر هدایت می‌شود در مرحله دوم لایه‌های دو جداره به هم الحاق شده و سپس با  اضافه شدن یک لایه پوشش اضافی مطابق طرح شماتیک زیر در مجاورت صفحات داغ بهم فیکس و سپس خشک و اتو شده و به سمت روتاری کاتر هدایت می‌گردد.

 

شکل و اندازه لایه فلوت‌ها (چین‌دار) و کاروگیت شده را با توجه به نحوه استفاده و کاربرد مورد انتظار از بسته بندی مقوا راه راه می‌سازند. این تغییر در طراحی ساخت شبکه بندی ورق در خط تولید قابل انجام است. 

 

این سیستم تولید به لحاظ فنی دارای الکترو موتور و گیربکس‌های صنعتی خارجی بوده و خط تولید اتوماتیک محصول کانتیتویس و به صورت کاملا اتوماتیک مطابق سایز ورق درخواستی تنظیم و در انتها ورق در دو جهت عمودی و افقی بریده و آماده چاپ و تولید می‌شود.  برای مشاهده انواع طرح توجیهی صنعتی نزد کاردوک کلیک کنید.

طرح توجیهی ورق کارتن | ماشین آلات خط تولید ورق مقوای  کارتن 

 

ماشین آلات خط تولید کارتن مقوا شامل رول گیرهای کاغذ چند لا، سینگل فیسر، دبل فیسر، پل و بالابر گونیا، چسب زن، سیستم پخت چسب، خشک کن و پتو کش کامل، کات اف روتاری NC را می‌توانید با کیفیت رقابتی در خط تولید بکار بگیرید.

کدهای آیسیک محصول

مقوای دوبلکس

2101412348

ورق کارتن سه لا

2102412321

ورق کارتن دولا

2102412320

بررسی بازار و رقبا

بازار مصرف این‌گونه محصولات ویژه تمامی صنایع و خدماتی است که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند تا بتوانند محصولات و مواد اولیه را از تولید تا مصرف به صورت سالم انتقال دهند. گسترش تنوع محصولات صنعتی و کشاورزی  و افزایش نیاز به مصرف آن‌ها روز به روز بر میزان نیاز به کارتن‌های بسته‌بندی افزوده است. به گونه‌ای که هم اکنون تعداد 272 بنگاه صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری سالیانه نزدیک به سوم و نیم میلیون تن کارتن مقوا را برای تامین نیاز کارتن سازها تولید می‌نمایند.

 

آمار واحدهای دارای پروانه بهره برداری تولید انواع مقوا کارتن

تعداد

سرمایه  (م.ر)

اشتغال (نفر)

ظرفیت

واحد سنجش

272

30951379

13062

3619384

تن

 

سرمایه گذاری مورد نیاز

بر اساس طرح توجیهی و پروژه اجرا شده یک واحد تولید ورق کارتن با ظرفیت اقتصادی 50000 مترمربع سالیانه در یک شیفت کاری در سال 65میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت نیاز دارد.

مشخصات عمومی طرح

ردیف

موضوع

برآرود

واحد

1

زمین  

2000

متر مربع

2

زیربنا کل تولیدی ،خدماتی و ستادی )

1100

متر مربع

3

دستگاههای  خرید  داخلی

34950

میلیون ریال

4

ماشین آلات خارجی

0

یورو

 

جدول سرمایه گذاری طرح

ردیف

موضوع

هزینه‌ها (میلیون ریال)

1

سرمایه گذاری ثابت

98086

2

سرمایه گذاری  درگردش

62440

3

کل سرمایه گذاری

35646

 

شاخص های مالی

موضوع

 

نرخ بازده داخلی IRR

4/38  درصد

دوره برگشت سرمایه

48/2

 مزایای اجرای طرح توجیهی ورق کارتن

با توجه به تجربه اجرایی تیم فنی کاردوک در اجرای طرح مطابق با طرح توجیهی فنی اقتصادی و فنی و پلان‌های اجرایی سیویل، مکانیکال، الکتریکال و صنعتی اجرای پروژه می‌تواند از مزیت‌های ذیل برخوردار باشد. 

  1. سودآوری، بازدهی و دوره برگشت مناسب سرمایه­ گذاری
  2. کاربرد رو به گسترش بسته‌بندی محصولات شده و نیاز روز افزون به تولید مقوا کارتن
  3. تکنولوژی در دسترس در داخل کشور
  4. عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد
  5. امکان توسعه سطح تکنولوژی دستگاه‌ها و افزایش ظرفیت تولید   

طرح توجیهی ورق کارتن | نتایج مطالعات فنی، اقتصادی و مالی و اجرای طرح

اخذ مجوزهای لازم و تامین زیرساخت براساس پلان‌های مهندسی حوزه‌های ساختمانی، فناوری اطلاعات، مکانیکال و الکتریکی و پیاده‌سازی طرح با استفاده از همکاران متخصص کاردوک توجیه پذیری و رقابت طرح را با توجه به سطح تکنولوژی و هزینه‌های ثابت کمتر به موازات ظرفیت و کیفیت بالاتر محصول فراهم نموده است. جهت اخذ مشاوره و اطلاعات در تمامی مراحل انجام کار از زمان بررسی اولیه طرح تا پیاده سازی و به بهره برداری رساندن آن از کارشناسان خبره و با تجربه کاردوک کمک بگیرید.

خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار اختصاصی  توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارایه فرمولاسیون انواع مکمل های غذایی و دارویی قابل استفاده در تولید محصولات 
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: طرح توجیهی ورق کارتن

  • پرهام عبدی
  • ۰
  • ۰

آیا گرفتن مجوز فروش لوازم ورزشی نیز ضروری است؟ رشته‌های ورزشی از محبوبیت خاصی میان افراد برخوردار هستند، به همین دلیل باعث شده است که لوازم ورزشی نیز خریداران بسیار زیادی داشته باشند. تاسیس یک واحد صنفی با عنوان خرده فروشی لوازم ورزشی می‌تواند یک شغل پر در آمد برای افراد جویای کار باشد و می‌تواند آن‌ها را در مدت زمان کوتاهی به سود و درآمد خوبی برساند. برای تاسیس خرده فروشی لوازم ورزشی ابتدا باید از اتحادیه جواز کسب دریافت نمود. در ادامه نحوه دریافت مجوز کسب خرده فروشی لوازم ورزشی را شرح داده‌ایم، با ما همراه باشید. برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

 منبع: مجوز فروش لوازم ورزشی

جواز کسب خرده فروشی لوازم ورزشی تهران از طرف کدام اتحادیه صادر می‌شود؟

خرده فروشی لوازم ورزشی در تهران زیر مجموعه اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی با کد آیسیک ۵۲۳۸۱۶ است. در این اتحادیه برای رسته‌های شغلی زیر نیز جواز کسب صادر می‌شود:

  • فروشنده لوازم‌ شکار و ماهیگیری
  • فروشنده لوازم ورزشی
  • مونتاژ و تولید لوازم ورزشی
  • بازی های تصویری و رایانه‌ای

شرایط دریافت جواز کسب خرده فروشی لوازم ورزشی در تهران

برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی لوازم ورزشی می‌بایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه به آسانی جواز کسب را صادر کند. این شرایط به شرح زیر می‌باشند:

  • واحد صنفی باید حداقل ۱۵متر مربع مساحت داشته باشد.
  • وسایل کار باید بر اساس عرف اتحادیه و مناسب رسته شغلی باشند.
  • تمام نکات بهداشتی باید رعایت شوند.
  • رعایت مقررات و ضوابط اتحادیه نیز الزامی است.

مراحل دریافت پروانه کسب خرده فروشی لوازم ورزشی

برای دریافت مجوز خرده فروشی لوازم ورزشی از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدودا 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تاییدیه دریافت جواز کسب را به او ارایه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامیه اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود. (حق عضویت سالانه 4۰۰۰۰۰۰ریال و ورودیه سال اول 80۰۰۰۰۰ریال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید. برای آشنایی با روش تمدید پروانه کسب کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل گرفتن جواز کسب کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب خرده فروشی لوازم ورزشی

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

هزینه دریافت پروانه کسب چقدر است؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که دریافت جواز برای خرده فروشی لوازم ورزشی  نیاز به صرف هزینه زیادی دارد و به همین‌خاطر از دریافت مجوز و آغاز فعالیت خودداری می‌کنند که در این باره باید بگوییم دریافت مجوز در این زمینه هزینه زیادی ندارد. هزینه دریافت مجوز چیزی حدود پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد که با توجه به نوع واحد صنفی فرد تعیین می‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه کسب چقدر است؟

برای دریافت مجوز کسب خرده فروشی لوازم ورزشی زمان زیادی لازم نیست و همین که فرد از طریق سامانه درخواست مجوز نماید، حدود دو الی سه ماه کل فرایند صدور جواز طول می‌کشد. با سیستماتیک شدن فرایند ثبت نام و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری، اتلاف وقت بین سازمان های مربوطه نیز کاهش یافته و متقاضیان واجد شرایط به راحتی می‌توانند شروع به کار نمایند. برای آشنایی بیشتر با سامانه ایرانیان اصناف کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگیرید.

منبع: جواز کسب فروش لوازم ورزشی

  • پرهام عبدی